zondag 12 oktober 2008

Wat kleine dingen.

Gisteren een bezoekje gebracht aan De Liggende Hollander, ik moest nog een lamp hebben voor aan de voorkant, en een reserve 20-inch binnenband leek me ook wel handig, voor achter had ik er al eentje. Nu alleen nog in het al volle zadeltasje zien te persen. Nu alleen nog ergens mijn oude slot zien te vinden, al zou ik niet meer weten waar ik die ergens gelaten heb...

Meteen ook maar een bestelling geplaatst voor een grotere stoel, omdat de huidige echt te kort is, zelfs na een korte rit kan ik het goed voelen in m'n schouders. De veer-unit is ook nog niet binnen, is nog een herinnering gestuurd richting Challenge, dus nog even afwachten. Het is te doen op zich, op lage snelheid, maar ik zit veel te snel aan het einde van de veer-slag.

Geen opmerkingen: