zondag 19 oktober 2008

De woon-werk route is bepaald.

Vamdaag weer dezelfde route gereden, maar dan in omgekeerde richting om te zien waar die fiets-afslag onder het viaduct uitkomt, om zo te zien of het industrie-terrein bij Eindhoven Airport te omzeilen is. Dat laatste is het geval, en je komt op een fiets-pad uit volgens het bordje. Maar dat is er dan 1 die al jaren geen onderhoud meer gezien heeft. Zeker de helft van het asfalt is er gewoon niet meer, en het ligt vol met rotzooi. Dat wordt dus niet de route die ik wil gaan rijden.

Morgen voor de eerste keer op de fiets naar het werk, en dat wordt dan gewoon heen en terug via de Anthony Fokkerweg. Ik heb liever wat meer stoplichten op de route dan dat ik langs vrachtverkeer moet en dat ik op een druk en erg onoverzichtelijk punt (staan geen stoplichten daar) moet gaan oversteken. Hopelijk is het morgen wel gewoon droog, maar dat merken we vanzelf. Ik denk dat ik op die route vlakbij mijn werk nog een stukje kan afsnijden, dat probeer ik morgen op de terugweg.

Geen opmerkingen: