dinsdag 21 oktober 2008

Suiker?

Gisteren voor het eerst met de fiets naar het werk gegaan en het viel me niet eens tegen. Het is echter wel wennen om in het donker en de relatieve kou op de fiets te stappen. De benen wilden nog niet helemaal, maar daar moeten ze maar aan wennen. Het leuke was wel, ik heb een heleboel stilstaande auto's gezien op de heenweg, dus daar heb ik mooi geen last van gehad. Vandaag heb ik de auto gepakt, het was me toch een beetje te nat.

Suiker? Nee, daar ben ik niet van gemaakt. Ik ga alleen niet, voordat ik goede regen-kleding heb, in de regen naar het werk fietsen. Naar huis kan me minder schelen, daar kan ik me indien nodig gewoon verkleden. Maar een hele dag nat op het werk zitten, nee, daar pas ik toch voor. Dus maar weer een item aan de to-do list toegevoegd. We komen er wel.

Ook heb ik iets van een fiets-tas nodig, zodat ik iets van een trui of een shirt kan meenemen naar het werk. Het lijkt me niet echt handig om met een wieler-shirtje te gaan werken. Nog zoveel te doen, en iedere keer lijkt er iets extra bij te komen.

1 opmerking:

Anoniem zei

voor regenpak zie
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewtopic.php?t=9382